Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування
У разі, поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це по телефону або електронною поштою: office@va.ua
Після проведення діагностики товару і підтвердження гарантійного випадку, ми здійснимо гарантійну заміну на аналогічний товар.
Якщо при проведенні діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов'язана з порушенням правил експлуатації або експлуатаційними навантаженнями, то в гарантійному обміні товару Вам буде відмовлено.
Якщо товар не підходить із низки причин?
Відповідно до статті 9 «Закону про Захист Прав Споживачів» у покупця є законне право протягом 14-ти днів після придбання повернути товар, який не використовувався, із збереженням гарантійних пломб, ярликів, товарного вигляду та характеристик виробу.
Звертаємо Вашу увагу, що ці правила діють лише на абсолютно новий (в повному робочому стані) виріб і лише в межах 14 днів після придбання.
Повернення та обмін можливе при дотриманні наступних умов:
- Товар не був у вжитку;
- Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
Як повернути товар, якщо ви виявили заводський брак при першому використанні?
Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад.
Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.
Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.
Не знайшли відповіді на своє питання?
Запитайте наших фахівців по телефону або по електронній пошті office@va.ua